Skip to content

Lekarze medycyny akademickiej – nowe informacje z badań kohortowych

3 tygodnie ago

583 words

Odsetek absolwentów szkół medycznych, którzy są kobietami, wzrósł w ciągu ostatnich dwudziestu lat, od 23 procent w 1979 r. Do ponad 41 procent w 1997 r.1 Również liczba kobiet na wydziałach szkół medycznych również stale rosła w tym okresie.2,3 Wydziały w szkołach medycznych nadal jest jednak znacznie mniej kobiet niż w ich organach studenckich, a studia nad podziałem członków wydziału wśród szeregów sugerują, że kobiety należą przede wszystkim do niższych rang, podczas gdy mężczyźni są bardziej równomiernie rozdzielani pomiędzy niższych i wyższych szczebli. rankingi 4-6 Badania różnic w promocji w zależności od płci przyniosły mieszane rezultaty. Niektóre badania wykazały, że promocja kobiet trwa dłużej niż mężczyźni7. Inni odkryli, że w wydziałach akademickich kobiety i mężczyźni rozwijają się w tym samym tempie lub że różnice płci w wskaźnikach promocji znikają w młodszych kohorty. , 12 Badania te mają dwa ograniczenia. Po pierwsze, większość z nich skupiła się na czasie awansu, ignorując szerszą kwestię, czy kobiety mają takie same szanse na osiągnięcie najwyższych rang, jak ich męskie odpowiedniki. Po drugie, badania dotyczyły jednego wydziału, szkoły, specjalności lub kohorty, co ograniczyło uogólniające wyniki.
Badanie to stanowi próbę wypełnienia luk w obecnym zrozumieniu różnic płci w zdobywaniu wyższych rang w szkołach medycznych. Badanie zostało zaprojektowane w celu udzielenia odpowiedzi na następujące pytanie: Czy kobiety w medycynie akademickiej są tak samo zdolne, jak ich męskie odpowiedniki, aby przejść przez kolejne stopnie wydziałów.
Badanie to rozszerza wcześniejszą pracę na kilka sposobów. Najpierw patrzyłem na osiągnięcie rangi akademickiej bez względu na to, kiedy to się wydarzyło, pozwalając na różnice w czasie, które mogą maskować większe trendy w awansie na wyższe stopnie. Po drugie, wykorzystałem dane dotyczące wszystkich amerykańskich szkół medycznych i wszystkich absolwentów amerykańskich szkół medycznych w ciągu 15 lat, od 1979 r. Do 1993 r. Wreszcie, zidentyfikowaliśmy kohorty członków wydziału na podstawie roku ukończenia szkoły medycznej i porównali mężczyzn i kobiety tylko w obrębie danej kohorty, skupiając się w ten sposób na analizie.
Metody
Dane do tego badania pochodzą z kilku baz danych prowadzonych przez Stowarzyszenie Amerykańskich Kolegiów Medycznych (AAMC). Kohorty absolwentów szkół medycznych zostały zidentyfikowane w systemie AAMC do śledzenia studentów medycyny. Ten system zawiera zapisy dotyczące wszystkich absolwentów amerykańskich szkół medycznych. Informacje o spotkaniach wydziałów uzyskano z systemu AAMC, który zawiera informacje o nowych spotkaniach i promocjach członków wydziałów medycznych. Szacuje się, że odsetek osób niedoszacowanych w systemie kadry zarządzającej wynosi 10 %.1 Na potrzeby tego badania przyjęto, że kobiety i mężczyźni byli w podobnym stopniu narażeni na niedostateczne raportowanie.
Kohorty absolwentów szkół medycznych określono na podstawie roku ukończenia szkoły, o czym poinformowały AAMC szkoły medyczne. Powstało piętnaście kohort, po jednym na każdy rok od 1979 r. Do 1993 r. (Lata akademickie zostały zdefiniowane jako od lipca do 30 czerwca). W celu analizy awansu do rang starszych, kohorty były ograniczone do absolwentów w danym roku, którzy posiadali pełne – mianowanie na adiunkta (do analizy awansu na profesora nadzwyczajnego) lub profesora nadzwyczajnego (za analizę awansu na profesora zwyczajnego) w pewnym momencie między rokiem ukończenia studiów a rokiem 1997
[więcej w: hiperamonemię, komórki oksyfilne, kalikreina ]
[podobne: eurodent gorzów, borówka amerykańska kalorie, borówka czernica ]