Skip to content

Lekarze medycyny akademickiej – nowe informacje z badań kohortowych ad

3 tygodnie ago

526 words

Oddzielne analizy przeprowadzono dla tytułów stałych i niezależnych oraz dla każdego działu akademickiego. Wyniki zostały podsumowane dla tytułów stałych i nieuregulowanych. Każda z tych analiz była przeprowadzana osobno dla każdej grupy absolwentów szkół medycznych, w celu rozróżnienia różnic między grupami w dowolnym momencie od zmian, które zaszły w czasie we wszystkich grupach. Grupowanie kohort przez rok ukończenia szkoły medycznej pozwoliło na porównanie doświadczeń absolwentów płci męskiej w jednym roku z doświadczeniami absolwentów płci żeńskiej w tym samym roku. Analiza skupiała się na awansie od asystenta do profesora nadzwyczajnego lub od współpracownika do profesora zwyczajnego, niezależnie od tego, czy awans był wynikiem wewnętrznej promocji, czy przeniesienia do innej instytucji. Nominacja na wydział została zarejestrowana, jeśli system wydziałowy zgłosił pełnoetatową pozycję wydziału na poziomie asystenta, współpracownika lub profesora zwyczajnego. W analizach awansu na wyższe rangi dokonano dodatkowego udoskonalenia. Uwzględniono tylko osoby, które odbyły wizytę na poziomie młodszym od ponad dwóch lat. Osoby, które odeszły z medycyny akademickiej w ciągu pierwszych dwóch lat spotkania zostały wykluczone, ponieważ nie mogły rozsądnie oczekiwać awansu. Podobne proporcje kobiet i mężczyzn zostały wyłączone z analizy na tej podstawie (27,7% mężczyzn i 28,2% kobiet).
Dane z tych źródeł zostały połączone w jeden plik zawierający informacje o wszystkich osobach, które ukończyły amerykańskie szkoły medyczne od 1979 r. Do 1993 r. Dokumentacja zawierała dane o 235.776 absolwentach, z czego 21 940 odbyło się wizytacje wydziałów w roku ukończenia studiów i 1997 r. Średnio 9,2 procent absolwentów w danym roku odbyło wizytę na wydziale w pewnym momencie. Mężczyźni stanowili 69,7 procent absolwentów i 69,6 procent członków wydziału; kobiety stanowiły 30,3 procent absolwentów i 30,4 procent członków wydziału. Członkowie kadry akademickiej stanowili 46,5 proc. Osób uwzględnionych w analizach według toru.
Porównano faktyczną i oczekiwaną liczbę kobiet w różnych grupach wydziałowych. Faktyczna liczba to po prostu liczba kobiet, które osiągnęły daną rangę. Spodziewana liczba to liczba kobiet, które osiągnęłyby daną rangę w warunkach równości kobiet i mężczyzn oraz na podstawie ich reprezentacji w kohorcie. Różnica między tymi dwoma liczbami została obliczona wraz z 95-procentowym przedziałem ufności dla różnicy.
Analiza różnic jest podobna do analizy regresji, ale ma wyraźne zalety, które sprawiają, że idealnie nadaje się do tego badania. W przeciwieństwie do analizy regresji analiza różnic nie zakłada żadnych założeń dotyczących podobieństw między doświadczeniami z roku na rok. Co więcej, chociaż analiza regresji dostarcza miary statystycznej istotności jednego lub więcej czynników w modelu, nie podaje ona rzeczywistych liczb i dlatego może być trudna do zinterpretowania. Analiza różnic ma tę zaletę, że pokazuje rzeczywiste liczby w różnych grupach.
Wyniki
Tabela 1. Tabela 1. Faktyczna i oczekiwana liczba kobiet na wydziałach szkół medycznych w latach 1979-1997, według roku ukończenia szkoły medycznej
[podobne: pompa krążeniowa, radioskopia, hiperamonemię ]
[hasła pokrewne: medeor leszno, evra ulotka, candida albicans objawy ]