Skip to content

Lekarze medycyny akademickiej – nowe informacje z badań kohortowych ad 6

3 tygodnie ago

529 words

Dane w Tabeli 3 pokazują jednak, że nawet jeśli takie różnice są brane pod uwagę, kobiety mają mniejsze szanse na awans. Badanie to potwierdza wcześniejsze badania pokazujące, że kobiety, które ukończyły amerykańskie szkoły medyczne, przystępują do studiów wyższych na wyższych stawkach niż mężczyźni. 21, 14, 18, 18 Jednak obecne badanie pokazuje, że kobiety nie są już bardziej – czasowe pozycje wydziałowe. Jednym z możliwych wyjaśnień jest to, że kobiety znajdują więcej możliwości poza medycyną akademicką, albo ze względu na zwiększone zapotrzebowanie na lekarzy kobiet, albo ze względu na zwiększone możliwości zatrudnienia, które sprzyjają ich osobistym i zawodowym celom. Alternatywnym wyjaśnieniem jest to, że kobiety potrzebują więcej czasu, aby wziąć udział w akademii; z czasem różnice płci obserwowane w starszych kohortach mogą ujawnić się w młodszych kohortach. Przedstawione tu dane nie potwierdzają ani nie obalają żadnego wyjaśnienia.
Ta zmiana zagraża nawet ograniczonemu wzrostowi reprezentacji kobiet w medycynie akademickiej. Chociaż zmniejszenie liczby kobiet wprowadzających do szkół wyższych może poprawić ich dystrybucję wśród szeregów, może to również spowodować spowolnienie ogólnego wzrostu odsetka kobiet na wydziałach szkół medycznych. Ponieważ alternatywne ścieżki kariery stają się bardziej atrakcyjne dla kobiet, szkoły medyczne mogą musieć pracować ciężej, aby przyciągnąć i zatrzymać utalentowane kobiety.
To badanie ma kilka ograniczeń. Po pierwsze, obejmuje tylko członków wydziału, którzy otrzymali tytuł lekarza medycyny z amerykańskiej szkoły medycznej. Wyniki nie mogą być rozszerzone na członków wydziału o innych stopniach. Ponieważ do analizy włączono wyłącznie lekarzy posiadających dyplomy MD, wyniki dotyczą głównie oddziałów klinicznych. Różnice w dystrybucji płci, kryteriach awansu i ogólnych tendencjach w awansie mogą skutkować bardzo odmiennymi doświadczeniami dla kobiet w dziale podstawowym. Przyszłe badania powinny zbadać stopień równości płci między członkami wydziału o stopniach innych niż stopień MD.
Ponadto badanie to nie zajmuje się ważnymi kwestiami dotyczącymi czasu rozwoju kobiet w szeregach medycyny akademickiej. Nie bierze pod uwagę wielu pytań dotyczących równego traktowania na każdym etapie hierarchii akademickiej, takich jak kwestia, czy kobiety są tak samo prawdopodobne, jak mężczyźni, aby otrzymać staż, czy też płace mężczyzn i kobiet są podobne w każdej kategorii.
Niniejsze badanie nie uwzględnia możliwych różnic w wydajności, które mogą wpływać na prawdopodobieństwo awansu. Definicje produktywności są otwarte na interpretację i przewartościowanie, podobnie jak oczekiwania dotyczące zachowania lub motywacji. Pomimo rosnącej liczby kobiet w medycynie akademickiej, mogą one nadal napotykać bariery, w tym niższą płacę, 10,21 brak dostępu do stanowisk kierowniczych, 22 i trudności w równoważeniu ich życia zawodowego i osobistego.6 Według danych AAMC na temat medycyny dziekanów szkolnych, od 1970 do 1996 roku, tylko 4,1 procent wszystkich dziekanów amerykańskich szkół medycznych stanowiły kobiety. Jak pokazują te badania, cel proporcjonalnej reprezentacji kobiet i mężczyzn w medycynie akademickiej pozostaje nieuchwytny.
Wnioski
Ten raport ma dwie główne przesłania
[hasła pokrewne: zwężenie tchawicy, kalikreina, szmery oddechowe ]
[więcej w: ból kolana po bieganiu, ból krtani, ból w dolnej części pleców ]