Skip to content

Dystrybucja nagród badawczych z National Institutes of Health wśród szkół medycznych czesc 4

1 miesiąc ago

533 words

Średnia wartość (w 1986 roku) nagród NIH otrzymanych przez 10 najbardziej intensywnych badań naukowych spadła z 198 000 USD na nagrodę w 1986 r. Do 197 000 USD w 1997 r. Natomiast średnia wartość nagrody wzrosła z 185 000 USD za nagrodę w 1986 r. Do 191 000 USD w roku 1997 dla szkół w rankingu 11 do 30 w działalności badawczej, od 158 000 USD do 170 000 USD dla szkół w rankingu od 31 do 50, a od 133 000 USD do 156 000 USD dla 75 szkół najmniej aktywnych w badaniach. Tabela 3. Tabela 3. Nagrody za badania przyznawane przez instytuty w National Institutes of Health. Podział przyznawanych przez poszczególne instytuty w NIH nagród na 10 najbardziej intensywnych badań naukowych także się zmieniał w okresie studiów. Wśród mniej konkurencyjnych instytutów (tych, które zatwierdziły finansowanie dla ponad 30 procent wniosków), zaobserwowano niewielką zmianę w dystrybucji nagród dla tych szkół w latach 1986-1997. Natomiast większość wysoce konkurencyjnych instytutów przyznało wyższy odsetek dotacji do 10 najlepszych szkół w 1997 r. niż w 1986 r. (tabela 3). Wyjątkiem był Narodowy Instytut Zdrowia Psychicznego, który w 1997 r. Przyznał mniejszą część dotacji dla 10 najlepszych szkół niż w 1986 r., Ale których nagrody były wysoko skoncentrowane w kilku szkołach w tym okresie.
Dyskusja
W latach 1986-1997 odsetek nagród z badań NIH dla 10 szkół medycznych o największej aktywności badawczej (tych, które otrzymały największą liczbę nagród) nieznacznie wzrósł. To stwierdzenie jest zgodne z przewidywaniami z roku 19813 i danymi, które wskazują, że nagrody badawcze koncentrują się na działach medycyny. 10 Obecne badanie pokazuje, że ten wzór odnosi się do szkół medycznych jako grupy i że jest kontynuowany do 1997 roku.
Wzrost odsetka nagród skupionych w 10 szkołach medycznych o największej aktywności badawczej był większy wśród wydziałów klinicznych niż w przypadku wydziałów podstawo- wych, a większy wśród głównych badaczy z MD niż wśród doktorów. Możliwe wyjaśnienia są takie, że badacze z wykształceniem medycznym w szkołach medycznych, którzy są mniej aktywni w badaniach, mają coraz większe trudności z konkurowaniem o nagrody z lekarzami w 10 najbardziej aktywnych szkołach lub, że szkoły o mniejszej działalności badawczej mają trudności z rekrutacją i zatrzymywaniem badaczy. Ta możliwość jest zgodna z malejącą liczbą lekarzy, którzy angażują się w badania, 13-20 zmniejszającą się liczbą po raz pierwszy wniosków do NIH przez lekarzy, 21 i przekierowania klinicznej wydziału z dala od badań w okresach, gdy zasoby są ograniczone. -26
Coraz większemu odsetkowi nagród NIH przyznawanych 10 najbardziej intensywnym badaniom szkołom medycznym nie towarzyszył proporcjonalny wzrost ich udziału w dolarach badawczych. Ta pozorna sprzeczność tłumaczy się zmniejszającą się różnicą między średnią wartością indywidualnych nagród przyznawanych 10 najlepszym szkołom badawczym a tymi przyznawanymi innym szkołom w tym okresie. Nasze analizy wskazują, że zmiany kosztów pośrednich nie wyjaśniają tych różnic. Przyczyną zmniejszenia luki mogą być pułapy NIH w zakresie wynagrodzeń, 27 ograniczeń w zakresie wznowienia konkurencyjnych subwencji i dużych grantów ośrodków badawczych, 28 oraz odrębne zasady przeglądu NIH w przypadku dotacji o dużych budżetach29, które mogą zniechęcać do takich wniosków.
[podobne: układ adrenergiczny, obrzęki opadowe, błona odblaskowa ]
[więcej w: medeor leszno, evra ulotka, candida albicans objawy ]