Skip to content

Dystrybucja nagród badawczych z National Institutes of Health wśród szkół medycznych ad

1 miesiąc ago

504 words

Kwoty w dolarach obejmowały fundusze przyznawane bezpośrednio szkołom medycznym (suma kosztów bezpośrednich i pośrednich) oraz fundusze wyłączone przyznawane instytucjom powiązanym i szpitalom, nagrody szkoleniowe i kontrakty. Badanie to obejmowało wszystkie 125 szkół medycznych w Stanach Zjednoczonych. W badanym okresie połączono Medical College of Pennsylvania i Hahnemann University School of Medicine. Aby uniemożliwić fuzji wypaczenie środków dystrybucji funduszy, potraktowaliśmy te dwie szkoły tak, jakby były jedną szkołą przez cały okres. Ponadto w okresie studiów zamknięto Szkołę Medyczną Uniwersytetu Orala Robertsa. Ponieważ jednak szkoła nie otrzymała w tym czasie żadnych nagród NIH, jej zamknięcie nie wpłynęło na sposób dystrybucji nagród.
W analizach, w których wyróżniono nagrody dla wydziałów klinicznych z nagród na wydziały podstawowej nauki, wykorzystaliśmy definicje NIH typów oddziałów, z tym wyjątkiem, że patologię zaklasyfikowano jako wydział kliniczny. Analizy, które rozpatrywały nagrody według głównego badacza stopnia zróżnicowanych badaczy z dyplomem medycznym (w tym z MD i z zarówno MD jak i doktoratem) od osób z doktoratem ale nie MD
Dla każdego roku badania szkoły medyczne zostały uszeregowane zgodnie z ich działalnością badawczą, określaną jako liczba nagród z badań NIH, które każda szkoła otrzymała w danym roku (określana również jako intensywność badań). Na każdy rok szkoły zostały podzielone na następujące kategorie: od do 10, od 11 do 30, od 31 do 50 i 51 lub mniej w intensywności badań. Następnie obliczono udział wszystkich nagród NIH, które otrzymała każda kategoria szkoły. Dla każdej kategorii szkół obliczono również udział dolarów nagród NIH każdego roku. Wyniki prezentowane są w kategoriach dolarów z 1986 r., Z uwzględnieniem korekty o inflację według Biomedical Research and Development Price Index NIH.11 Ponadto analizy, w których wyróżniono składniki kosztów bezpośrednich i pośrednich kosztów (tj. przeprowadzone, ale wyniki tych analiz nie różniły się od wyników łącznej wartości nagród, a zatem nie zostały przedstawione.
Dla każdego roku badania liczba i wartość nagród badawczych NIH przyznawanych konkretnie wydziałom klinicznym, wydziałom podstawowym, badaczom z lekarzem oraz badaczom z doktoratem zostały obliczone. Ostatecznie obliczono odsetek nagród badawczych przyznawanych co roku w szkołach najbardziej intensywnych badań przez każdy z ośmiu instytutów NIH o największych budżetach zewnętrznych. Jako miara konkurencyjności procesu składania wniosków w różnych instytutach, ogólną stopę wniosku dla każdego instytutu dla każdego roku obliczono z wykorzystaniem danych NIH12. Instytuty, które zatwierdziły finansowanie dla ponad 30 procent wniosków, zostały uznane za mniej konkurencyjne niż inni.
Wyniki
Tabela 1. Tabela 1. Liczba nagród badawczych przyznanych przez krajowe instytuty zdrowia szkołom medycznym, według badań według intensywności. Udział nagród badawczych NIH przyznanych amerykańskim szkołom medycznym o największej aktywności badawczej nieznacznie wzrósł w latach 1986-1997 (tabela 1)
[podobne: odgłos opukowy stłumiony, objaw trousseau, nieżyt oskrzeli ]
[podobne: ból żuchwy, boląca pięta, opokan ulotka ]